Základné informácie

Oddelenie vzdelávania má dlhoročnú tradíciu a ponúka vám vysokú úroveň a kvalitu výchovy a vzdelávania v širokom spektre vzdelávacích aktivít, ktoré reagujú na požiadavky legislatívy a praxe v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.

 

Zabezpečujeme:

  • Odborné akreditované vzdelávanie v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na základe oprávnení vydaných Národným inšpektorátom práce v zmysle Zákona č.124/2006 Z. z. prezenčnou a dištančnou formou
  • Odborné prípravy technikov požiarnej ochrany na základe oprávnenia od Ministerstva vnútra Slovenskej republiky
  • Kurz LEKTOR akreditovaný Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
    • Ďalšie akreditované kurzy Ministerstvom školstva ako školenie pre prácu s toxickými látkami, školenie pre prácu z azbestom či školenie pre prácu s dezinfekčnými a deratizačnými prostriedkami
  • Kurz prvej pomoci akreditovaný Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky.
  • Odborné semináre a webináre zamerané na aktuálne témy pre odborníkov pôsobiacich v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
  • Zabezpečujeme pre klientov:
    • odborné vzdelávanie podľa individuálnych potrieb
    • evidenciu a plánovanie školení
  • CALL CENTRUM školení pre zabezpečenie fungujúceho systému školení podľa individuálnych požiadaviek klienta

 

Spolupracujeme s lektormi, ktorí sú uznávanými odborníkmi z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, štátnej správy, verejnej správy, súkromných spoločností  a univerzít.

 


 

Organizácia a evidencia školení

 

Zabezpečujeme kompletnú organizáciu a evidenciu zákonných školení v aplikácii E-klient. Sledujeme termíny zákonných školení, organizujeme školenia v organizácii podľa potrieb a požiadaviek klienta, vytvárame reporty pre klienta, aplikujeme všetky zmeny v požiadavkách na školenia. Vytvoríme ucelený systém pre organizáciu a zabezpečovanie školení pre klienta.

 


 

Call centrum školenia

 

CALL CENTRUM školení je služba, pomocou ktorej naše oddelenie vzdelávania zabezpečuje organizáciu a evidenciu školení pre klienta. V rámci nej vám ponúkame:

 

  • nastavenie požadovanej odbornej spôsobilosti pre jednotlivé profesie a pre jednotlivých zamestnancov
  • evidenciu odbornej spôsobilosti zamestnancov a sledovanie termínov na vykonanie opakovaných školení a aktualizačných odborných príprav
  • denné/týždenné/mesačné reporty o požiadavkách na školenie
  • pridelenie koordinátorky vzdelávania
  • objednávanie na školenia a následná organizácia požadovaných školení
  • podklady pre vytváranie finančných budgetov
  • odborné poradenstvo
  • vedenie on-line dostupnej dokumentácie k školeniam (prezenčné listiny a záznamové knihy) v aplikácii E-klient
  • neustály prístup klienta k aplikácii E-klient, kde vidí online všetky evidencie o vykonaných, nevykonaných a požadovaných školeniach
  • CALL CENTRUM je klientom k dispozícii od 8:00 do 16:00 každý pracovný deň